Skip to main content

PR Writing and advertising materials/Рекламни текстове и материали

Някои примери за PR и рекламни материали, които съм правила за различни компании.

Examples of a digital and printed advertising materials that I have created for companies I worked with:

Тенденциите в интериора 2021*

Теменужка Захариева

Принудителното стоене вкъщи ни накара да преосмислим някои глобални тенденции в интериора, които властваха повсеместно през последните години. Основната – отвореното жилищно пространство – е на път да си отиде.  Това е логична последица от нарасналите на брой функции на дома в резултат на пандемията. Сега трябва да си осигурим  не само лично място за почивка, каквото е спалнята, но и лично спокойно пространство за работа за всеки член на семейството и то по най-лесния и финансово изгоден начин. Това обобщава новата главна тенденция в интериора - желанието за повече и по-гъвкаво пространство.

Как да се постигне това, ако не искаме (или не можем) да правим сериозен ремонт?

  •  чрез подвижни прегради – да, старите паравани, но в модерен вариант биха свършили работа, ако не се изисква шумоизолация;
  • photo - Beppe Giardino, Source - Archilovers

  • или познатите завеси, но вече има и шумоизолиращи материали;
  •          чрез подходящи мебели като етажерки, например:

  •          чрез използване на многофункционални мебели.

От друга страна, прекарването на голяма част от времето у дома ни накара да осъзнаем колко важна е не само функционалната страна на дизайна – ние все по-често усещаме необходимостта от красота и хармония в средата, която обитаваме, защото те със сигурност ще ни помогнат да живеем по-добре. А това означава по-добре обмислен избор на предметите, които ни обкръжават и които са част от ежедневието ни, на цветовете, които използваме в обзавеждане на дома си.
Консултантската компания Accenture дори нарече 2020-те години като „десетилетие на дома“ - тъй като домашното пространство се използва по-интензивно, мебелите също ще придобият по-голямо значение.

Част от това е една друга интересна тенденция, която през последните години се налага в света на интериорния дизайн и все повече дизайнери и производители откликват на нея – масите с централна основа, понякога скулптирана, се срещат все по-често. Те са не само по-функционални – няма крака, които да ограничават позицията ни, но и позволяват по-интересни форми и решения, които превръщат масата в акцент.

source: Verde Interiori

И понеже лятото е вече тук, животът ни се премества бавно на открито. И за мебелите за навън е важно да се знае, че те все по-често са направени с дизайн и материали, които позволяват да бъдат използвани еднакво добре както навън, така и вътре. Текстилът за тапицерията е водоустойчив, но достатъчно красив и за дневната, а дизайнът на масите, шезлонзите и столовете само би направил интериора ни по-интересен, когато времето навън не е подходящо за използването им.

А думата, която най-много ще използваме по отношение на дома според сп. Vogue, е удобство. И това е логично, защото при увеличените изисквания за безопасност и хигиена ще избираме все повече качествени продукти, които ще ни осигуряват максимално удобство и ще се поддържат лесно. 

_____________________

*Част от текста ми за сп. "Още за къщата"

____________________________________________



___________________________________

част от месечен бюлетин


Comments

share

"Like movie directors, designers are the keepers of the vision and build the interdisciplinary teams that are needed to achieve it”

Paola Antonelli

Popular posts from this blog

My home is my fortress, my office, my gym ...*

 Undoubtedly, 2020 will go down in history as the year in which (almost) we all moved our workplace home. The world we live in, and with it the world of design, is changing at a dizzying rate. And all together we are trying to catch up with the changes, each one in his own way. We learn to live mostly online, while rediscovering some abandoned ways of communicating, such as walking and long phone conversations or communicating in a very small circle. In recent months, we had also to get used to an unexpected development of one of the major global trends - from living in a globalized to living in a local, microworld. With periods of forced closure, our home has become a refuge from the uncertain world outside and a stage for all activities in everyday life. It is no longer a place to cross, but a "base camp". We have learned to appreciate again the importance of the home environment, the yard, the balcony and the garden. And we quickly had to think about what we like in our ho...

Supersalone shows what the international furniture fair should look like in the future *

 * A translation of my article in "More for the house" photo Temenouzhka Zaharieva After more than a year of restrictions due to the pandemic, which excludes any exhibitions, trade fairs and events, and after several delays, the largest international event dedicated to furniture and interior design - the Milan Fair, although on unusual dates, is a fact. Supersalone , the special event of Salone del Mobile  curated by Stefano Boeri took place from 5 to 10 September 2021.  It proposed a new interesting format that shows what the international furniture fair should look like in the future - with a sustainable design, prevailing digital information, and a holistic approach. In just a few months, Salone del Mobile.Milano managed to organize and hold its special event, which gives hope for a fresh start. Of course, it was limited to the first four of the 24 pavilions at Fiera Milano, where 1,900 projects of almost 69,000 square meters were displayed. But this was actually the ...

"More is more" is the unspoken motto of this year's exhibition in Milan*

As any good creative will tell you, if you want to see what's next in the world of design, you have to start in Milan first. From a personal perspective, for each visitor Milan Design Week in April is an experience full of emotions, discoveries and inspirations, and for each designer and manufacturer, Salone del Mobile is a valuable opportunity to show the world their ideas and achievements. Salone del Mobile, furniture and interior design industry,s largest global event,  as well as Fuorisalone with the vast majority of events outside the boundaries of Rho Fiera, and Milan Design Week in general  has always acted as the annual showcase forming a compass for trends over the next 12 months, but also about the direction of design in the long term. During this week every year, visitors from all over the world are immersed in a sea of ​​presentations, products, collections, events, meetings, dinners and parties, and it is impossible to cover even half of all the novelties. Bu...